Jack Canfield - Principiile Succesului - Transforma-ti povestea intr-una de succes
Jack Canfield

Întrebări frecvente

Despre procesul de înscriere

Am completat greșit datele de înregistrare. Cum procedez în continuare?

În cazul acesta va trebui să vă înregistrați din nou cu datele corecte. Va fi luată în considerare doar ultima înscriere cu același nume.

Până în ce dată este posibilă înscrierea pe site?

Site-ul va fi deschis pentru înscrieri până în data de 01.03.2016, ora 20.00. Ulterior acestui termen, înscrierile se mai pot realiza doar on-site (la fața locului), în limita locurilor disponibile.

Înscrierea pe site îmi garantează accesul la conferință?

Doar înscrierea pe site-ul conferinței, fără efectuarea plății taxei de participare, nu garantează accesul la eveniment.

Accesul la eveniment este confirmat prin email după ce se efectuează plata respectând termenele limită.

Nu am primit factura proformă în email după înregistrare. Cum procedez în continuare?

În cazul în care nu ați primit factura proformă pe adresa de email vă rugăm să verificați și folderul de spam. În caz contrar vă rugăm să luați legătura cu secretariatul nostru pe adresa de email sau la numărul de telefon afișate la secțiunea Contact.

Care este diferenţa între Înregistrarea pe site şi Biroul de Înregistrare (Check-in) de la fața locului?

Înregistrarea pe site reprezintă doar o rezervare la eveniment. La Biroul de Înregistrare (Check-in) veți primi un ecuson nominal pe baza căruia veți avea acces la manifestările din cadrul evenimentului.

Ce documente trebuie să prezint la Biroul de Înregistrare (Check-in) pentru a putea participa la conferinţă?

Accesul la eveniment se va face pe baza listelor nominale, atât pentru persoanele juridice cât şi pentru persoanele fizice.

Se pot face înscrieri la faţa locului?

Da, există un birou special la Secretariatul conferinței, pentru înscrierile la faţa locului.

Pot să schimb orașul în care vreau să particip, o dată înregistrat?

Deoarece înscrierile pentru cele trei locații sunt diferite va trebui să respectați următorii pași:

  1. Să notificați prin e-mailul din secțiunea Contact, cererea dumneavoastră de schimbare a orașului
  2. Să vă înscrieți din nou la eveniment, în orașul dorit și să achitați noua factură proformă primită pe e-mail.

Toate acestea în limita locurilor disponibile. Vă rugăm să aveți în vedere faptul că după 1 martie 2016 nu se mai ia în considerare nici o cerere de restituire a taxei.

 

Despre utilizarea codurilor de parteneri

Ce reducere îmi oferă un cod partener?

Reducerea prin codul partener se aplică pentru pachetul Gold și pentru componenta Gold din pachetele Platinum, Diamond și VIP (ex: Pachetul Platinum este alcătuit din pachetul Gold + un set de beneficii. Reducerea se aplică doar la componenta sa Gold și nu pentru pachetul întreg).

Pot folosi mai multe coduri de partener pentru a mă înscrie la eveniment?

O persoană poate utiliza un singur cod de partener pentru înscrierea la eveniment.

Până în ce dată este posibilă înscrierea pe site prin codul de partener?

Codurile de partener pot fi folosite până în data de 01.03.2016. După această dată, codurile de partener nu vor mai fi luate în considerare.

Pot beneficia de reducere prin codul de partener la înscrierea on-site (la faţa locului)?

Codul de partener poate fi folosit doar la înscrierea online, pe site-ul evenimentului, până în data de 01.03.2016.

 

Despre plată

Care este data limită de achitare a taxei?

Data limită de plată este ultima zi a perioadei în care v-ați înscris.

Pentru perioada Early Bird data limită de plată este:

  • 12.2015 pentru Cluj-Napoca.
  • 12.2015 pentru București.
  • 12.2015 pentru Iași.

Pentru perioada Relax data limită de plată este 31.01.2016 pentru toate cele 3 orașe.

Pentru perioada Late Owl data limită de plată este 21.02.2016 pentru toate cele 3 orașe.

Pentru perioada Last Chance data limită de plată este 01.03.2016 pentru toate cele 3 orașe.

După această dată, înscrierea și efectuarea plății vor fi posibile doar la locația evenimentului, la prețurile valabile în perioada on-site și în limita locurilor disponibile.

Cum pot obține confirmarea plății taxei de participare?

Veți primi un email de confirmare a plăţii în termen de trei zile lucrătoare de la efectuarea plății. În cazul în care nu ați primit emailul nostru, ne puteți contacta pe adresa de email sau la numărul de telefon afișate la secțiunea Contact.

Dacă fac plata însă nu mai  reușesc să particip la eveniment?

Puteți face o cerere de restituire a sumei achitate până la data de 01.03.2016 și banii vă vor fi restituiți. După această dată nu se mai acceptă cereri.

Poate veni o altă persoană în locul meu în cazul în care am achitat taxa de participare, dar nu mai pot participa?

Dacă ați finalizat procesul de înregistrare şi ați efectuat plata taxei de participare, dar nu mai puteți participa la eveniment, aveți posibilitatea de a trimite un alt participant în locul dumneavoastră, fără a implica plata altei taxe de participare. În acest caz, vă rugăm să ne trimiteți datele dumneavoastră împreună cu datele complete ale persoanei care vă va înlocui, la adresa de e-mail afișată la secțiunea Contact pentru a putea opera modificările necesare. Menţionăm că orice schimbare este valabilă numai dacă este transmisă prin e-mail până în data de 01.03.2016, ora 17:00.

Îmi vor fi restituiţi banii în cazul în care evenimentul nu va mai avea loc?

Bineînţeles, banii vor fi restituiţi tuturor participanţilor plătitori în cazul în care evenimentul nu se va mai desfăşura.

Cum se face distribuția locurilor în sala de conferințe?

În funcție de data la care s-a efectuat plata, organizatorii vor atribui fiecărui participant locul în sală. Comunicarea locului fiecărui participant se va face pe email.

Care este termenul limită de plată al facturii proforme?

Factura proformă este valabilă până la sfârșitul perioadei în care a fost emisă. (Exemplu: Facturile emise pentru conferința din Cluj-Napoca în perioada Early Bird = 01.10.2015-01.12.2015 sunt valabile până in 01.12.2015). După această dată, atât factura proformă cât și înscrierea dumneavoastră expiră, și este necesar să reluați procesul.

 

Informații generale

Care este limba oficială a evenimentului?

Conferinţa se va desfăşura în limba engleză.

Se asigură traducere pe parcursul conferinţei?

Organizatorii evenimentului vor asigura traducere simultană contra cost. Vă rugăm să bifați acest aspect în formularul de înscriere.

ATENȚIE! Pentru închirierea căștilor de traducere, este obligatoriu ca participanții să depună ca și garanție un act de identitate (buletin, pașaport, carnet de conducere).

Dacă mă înscriu la fața locului, mai pot închiria căști pentru traducere simultană?

Da, în limita disponibilității.

Care este politica de acces la eveniment?

Menţionăm că accesul la manifestările din cadrul evenimentului se va face numai pe baza ecusonului primit la Biroul de Înregistrare (Check-in). Participanţii sunt rugaţi să poarte ecusonul pe toată durata evenimentului.

Există o vestimentaţie obligatorie pentru conferinţă?

Organizatorii nu impun o vestimentație anume. Încercăm să asigurăm un mediu casual-business, aşadar sugerăm o îmbrăcăminte comodă.

Putem să filmăm pe parcursul conferinţei?

Înţelegem că video-urile sunt cel mai bun mod de a retrăi momentele conferinţei, însă din motive de copyright, filmarea sau înregistrarea audio cu aparate profesionale, nu sunt permise în timpul sesiunilor.

Putem să fotografiem pe parcursul conferinței?

Fotografierea pe parcursul evenimentului este permisă.

Pe cine pot contacta pentru un bun pierdut?

Orice lucru găsit în perimetrul de desfăşurare al evenimentului va fi pus în cutia de Pierdut/Găsit ce se va afla la standul Informații. În cazul în care găsiți lucruri pierdute, vă rugăm să le aduceți la standul Informaţii.

Cum îmi pot spune părerea despre Conferință?

Veți găsi în mapa evenimentului sau la Biroul de Înregistrare un formular de evaluare.

După ce completați formularul, vă rugăm să îl predați organizatorilor la ieșirea din sala de conferință.

Cărţi cu Jack Canfield

Cărţile scrise de Jack Canfield sunt expuse spre vânzare în zona expoziţională.

Fotografii alături de Jack Canfield

Vă puteți fotografia alături de Jack Canfield, dar acest lucru se poate realiza doar cu acordul acestuia. De asemenea, fotografierea va fi permisă doar în pauzele dintre sesiuni sau în timpul Sesiunii de autografe şi foto, prioritate având participanții ce au achiziționat pachetele Diamond sau VIP.

Fumatul

Fumatul este permis doar în locurile special amenajate. Fumatul în sala de conferinţă și în zona expoziţională este interzis.

Telefoane Mobile

Vă rugăm să închideţi telefoanele mobile pe tot parcursul sesiunilor.

Răspundere și asigurări

Organizatorii evenimentului nu își asumă responsabilitatea pentru rănirea persoanelor sau distrugerea de proprietate pe parcursul evenimentului. Tuturor participanţilor li se recomandă să preîntâmpine/evite orice rănire/distrugere a persoanelor sau a bunurilor.

Alte întrebări?

Scrieți-ne pe formularul din secțiunea de Contact iar noi vă vom răspunde în cel mai scurt timp posibil!

Organizatorii evenimentului